Niniejszy Regulamin powstał w trosce o ochronę Twoich praw. Znajdują się w nim informacje na temat sposobu złożenia zamówienia, warunków zawarcia umowy, formy płatności, a także informacje o procedurze odstąpienia od umowy najmu czy umowy zakupionych towarów, procedury reklamacyjnej i wszelkie inne informacje przepisane prawem.

§1. DEFINICJE

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Usługodawca – Wynajmujący i Sprzedawca, Natalia Nowak-Walicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Toysurfing Natalia Nowak-Walicka, pod adresem Łódź, 93-120, Przybyszewskiego 209b/46, NIP: 5581728874 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Serwis – wypożyczalnia i sklep internetowy Toysurfing dostępne pod adresem www.toysurfing.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Towarów i Treści Cyfrowych.
  3. Subskrypcja – usługa, która umożliwia użytkownikowi otrzymywanie Zestawu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych w cyklach miesięcznych, w formie najmu, w zamian za powtarzalną płatność. Subskrypcja jest przedmiotem Umowy Najmu zawartej pomiędzy Klientem a Usługodawcą i przyznawana jest na określony czas, zgodny z warunkami Umowy.
  4. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Towar lub najem Towaru.
  5. Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  6. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w domenie serwisu umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów lub Subskrypcji do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  7. Klient lub Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu, która zawiera za jego pośrednictwem: umowę najmu z Usługodawcą, na mocy której wypożycza Zestaw Zabawek i Pomocy Edukacyjnych za pośrednictwem Serwisu; lub / i umowę kupna na Towary oferowane przez serwis.
  8. Konsument – zgodnie z art. konsument w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego, Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  9. Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Serwisu, umożliwiające dostęp do udostępnionych przez Toysurfing zasobów oraz do informacji o działaniach Użytkownika.
  10. Operator płatności  – Tpay – Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro 61-894 Poznań, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000412357, NIP 7773061579.
  11. Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu.
  12. Umowa Najmu – umowa najmu Zestawu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem Serwisu.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą 
  14. a Klientem za pośrednictwem Serwisu.
  15. Umowa zawarta na odległość– jest to umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą poprzez Serwis, bez fizycznej obecności stron, korzystając wyłącznie z jednego lub kilku środków porozumiewania się na odległość, aż do momentu zawarcia umowy.
  16. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę (Sprzedawcę) na rzecz Usługobiorcy (Klienta) za pośrednictwem Serwisu.
  17. Zestaw Zabawek i Pomocy Edukacyjnych – zestaw oferowany w formie Subskrypcji, za pośrednictwem Serwisu, który jest przedmiotem Umowy Najmu pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą.
  18. Zabawka – produkt zaprojektowany lub przeznaczony do zabawy, a także taki, który ze względu na swoje właściwości lub wygląd może być używany do zabawy przez dzieci poniżej 14. roku życia, zgodnie z definicją zawartą w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 czerwca 2009 r. dotyczącą bezpieczeństwa zabawek oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów i Rozwoju z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dotyczących zabawek.
  19. Pomoc edukacyjna – produkt, który nie jest uznawany za „zabawkę” w rozumieniu Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 czerwca 2009 r. dotyczącej bezpieczeństwa zabawek oraz Rozporządzenia Ministra Finansów i Rozwoju z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dotyczących zabawek.
  20. Karta podarunkowa – jest dokumentem elektronicznym lub fizycznym, który uprawnia okaziciela do uzyskania rabatu na usługi lub produkty oferowane przez ToySurfing. Rabat przyznawany jest po podaniu unikatowego kodu rabatowego, który zostaje dostarczony razem z kartą podarunkową. Karta podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne i ma określony termin ważności wynoszący 6 miesięcy od dnia zakupu.
  21. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Najmu lub Kupna na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Zamówienie określa Usługę lub Towar, którego dotyczy, a także informacje konieczne do zawarcia i wykonania Umowy, wskazane w Formularzu Zamówienia takie jak sposób płatności, sposób dostawy, miejsce dostawy, dane Klienta.
  22. Płatność – uiszczenie należności na rzecz Sprzedawcy, które może odbywać się poprzez dostępne w Serwisie metody płatności online, w zależności od wybranego sposobu płatności i zamówionego Towaru lub Usługi.
  23. System – zespół złożony z urządzeń informatycznych i oprogramowania, który umożliwia przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne z wykorzystaniem odpowiedniego urządzenia końcowego (Internet).
  24. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
  25. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  26. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej jako RODO.
  27. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
  28. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 
  29. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji oferowana przez Sprzedawcę za pomocą poczty e-mail, którą Klient może zamówić/zasubskrybować. Pozwala ona Usługobiorcom na otrzymywanie treści elektronicznych od Sprzedawcy: informacji dotyczących Sprzedawcy, Towarów, usług powiązanych ze Sprzedawcą, nowościami, promocjami w Serwisie.

§2. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Usługodawcą w Serwisie jest Natalia Nowak-Walicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Toysurfing Natalia Nowak-Walicka, pod adresem Łódź, 93-120, Przybyszewskiego 209b/46, NIP: 5581728874
  2. Serwis jest dostępny w domenie www.toysurfing.pl i na odpowiednich podstronach, prowadzony przez Sprzedawcę.
  3. W każdej sprawie związanej z zamówieniem bądź funkcjonowaniem Serwisu należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
    • adres e-mail: hello@toysurfing.pl
    • numer telefonu: 607 730 783
  4. Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruku. 
  5. Sprzedawca jest podatnikiem VAT.
  6. Towary oferowane przez Usługodawcę są nowe lub używane.
  7. Warunkiem skorzystania z Serwisu oraz zawarcia Umowy Najmu lub / i Sprzedaży jest akceptacja postanowień Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia Regulaminu i zobowiązuje się ich przestrzegać.  
  8. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do utworzenia Konta, zawarcia Umowy i złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Serwisu.
  9. Klient korzystający z Serwisu jest zobowiązany do:
    • Korzystania z Usług Elektronicznych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu;
    • Niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym;Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Serwisie jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
    • Nieumieszczania Spamu. 
  10. Treści cyfrowe, wszystkie  zdjęcia Towarów oraz pozostałe materiały, teksty, opisy Towarów, materiały wideo,  grafiki, logotypy zamieszczone w Serwisie, są własnością Usługodawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa.
  11. Zabrania się pobierania zdjęć oraz pozostałych materiałów Serwisu oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych bądź jakichkolwiek innych celów. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Usługodawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
  12. Klient umieszczając wpisy w Serwisie, w szczególności teksty, fotografie oraz rysunki udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej i nieograniczonej terytorialnie licencji na ich utrwalanie dowolną techniką, publiczne rozpowszechnianie, udostępnianie oraz wykorzystywanie w celach promocyjnych i reklamowych. W szczególności Klient poprzez umieszczanie w ramach Serwisu swoich komentarzy oraz recenzji na temat danego Towaru wyraża zgodę na wykorzystanie przez Usługodawcę tych komentarzy oraz recenzji, w tym również na ich rozpowszechnianie w celach promocyjnych i reklamowych Serwisu. Klient udziela również Usługodawcy upoważnienia do wykonywania praw zależnych do utworu Klienta oraz wykonywania w imieniu Klienta autorskich praw osobistych, w szczególności prawa do integralności. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć przedmiotową umowę poprzez złożenie Usługodawcy oświadczenia o wypowiedzeniu przedmiotowej licencji wraz z żądaniem usunięcia wskazanych w tym oświadczeniu materiałów.
  13. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
  14. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Serwisu.
  15. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Serwisu w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Serwisu oraz innych Klientów.
  16. Informacje dotyczące Towarów a w szczególności ich ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, są zaproszeniem do zawarcia umowy. 
  17. W Serwisie mogą być dostępne:
    • Zabawki
    • Pomoce EdukacyjneKarty podarunkowe 
    • E-Karty podarunkowe

§3.USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem  Serwisu:
    • Prezentacja Towarów;
    • Prezentacja przykładowych Zestawów oraz Zabawek i Pomocy Edukacyjnych mogących wchodzić w ich skład;
    • Umożliwienie zawarcia Umowy najmu poprzez Formularz Zamówienia;
    • Umożliwienie zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez Formularz Zamówienia;
    • Umożliwienie założenia i korzystania z Konta Użytkownika;
    • Newsletter – warunki świadczenia usługi newsletter są dostępne w regulaminie newslettera;
    • Umożliwienie pozostawienia lub zapoznania się z Opiniami na temat Serwisu;
    • Umożliwienie dostępu do informacji udostępnionych w ramach Serwisu.
  2. W celu założenia indywidualnego Konta, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować Regulamin.
  3. Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane  z założeniem Konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustawienie hasła. Po kliknięciu w niego i ustaleniu indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a Klient może z niego korzystać. 
  4. Po zarejestrowaniu się w Serwisie, każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych następnie za pomocą ustawień Konta.
  5. W Koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Serwisie. 
  6. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Serwisie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
  7. Umowę o prowadzenie Konta w Serwisie może również wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym Usługodawca, jeżeli Użytkownik korzysta z nich w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Użytkownik:
    • Korzysta z Serwisu w sposób zaburzający funkcjonowanie Serwisu;
    • Korzysta z Serwisu w sposób utrudniający korzystanie z Serwisu innym użytkownikom;Podał w koncie nieprawdziwe dane osobowe;
    • Przesyła za pośrednictwem formularzy dostępnych w Serwisie treści bezprawne, w szczególności treści wulgarne, obraźliwe, dyskryminujące, nawołujące do agresji lub nienawiści.
  8. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast Umowy Najmu i Sprzedaży zawierane za pośrednictwem Serwisu.
  9. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zachowanie poufności oraz bezpieczeństwa swojej nazwy Użytkownika i hasła, a także za wszelkie działania podejmowane na koncie. W przypadku udzielenia osobom trzecim dostępu do konta, niniejszy Regulamin oraz wszelkie zgody udzielone przez Użytkownika będą miały zastosowanie także do ich dostępu i użytkowania konta.
  10. Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Usługodawcy o każdym nieautoryzowanym dostępie do swojego konta.
  11. Wszelkie powiadomienia kierowane do Użytkownika przez Serwis mogą być przesyłane za pośrednictwem panelu Użytkownika lub pocztą elektroniczną na ostatni podany przez Użytkownika adres e-mail. Użytkownik zobowiązuje się do przekazywania oraz bieżącej aktualizacji wszystkich niezbędnych danych kontaktowych, które umożliwiają Serwisowi wysyłanie powiadomień.
  12. Zmiany hasła można dokonać w panelu użytkownika po zalogowaniu lub poprzez link wysłany na adres e-mail przypisany do konta.
  13. Użytkownik zobowiązany jest do ochrony swojego loginu i hasła przed nieuprawnionym wykorzystaniem. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie tych danych osobom trzecim.
  14. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego aktualizowania swoich danych, aby zapewnić prawidłowy przebieg procesu dostawy, funkcjonowania płatności cyklicznych oraz dla celów podatkowych.
  15. W celu usunięcia Konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformować Serwis o woli jego usunięcia. Klient może również samodzielnie usunąć Konto w panelu.
  16. Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta uniemożliwi Klientowi korzystanie z danej funkcjonalności np. śledzenie historii zamówień, złożenie zamówienia. 
  17. W przypadku usunięcia Konta przez Klienta przed upływem okresu abonamentowego, opłata za opłaconą subskrypcję nie podlega zwrotowi.

§4. ZASADY ZAMAWIANIA I ODNAWIANIA SUBSKRYPCJI 

  1. Umowa o zakup Subskrypcji może mieć charakter autoodnawialny, co oznacza, że Klient powinien dokonać anulowania Subskrypcji przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego, jeśli nie chce zawierać kolejnej Umowy.
  2. Każda kolejna Umowa będzie taka sama jak ta, która obowiązywała uprzednio, przy czym w razie zmiany Regulaminu, kolejna Umowa zawierana jest zgodnie z treścią aktualnego Regulaminu.
  3. Ze względu na rodzaj i czas trwania Subskrypcji poszczególne warianty Subskrypcji mogą różnić się swoim zakresem.
  4. Rozpoczęcie subskrypcji liczone jest od momentu dostarczenia na wskazany adres pierwszego zamówienia.
  5. W przypadku autoodnawialnej Subskrypcji Klient może samodzielnie zrezygnować z automatycznego odnawiania płatności Subskrypcji na kolejny okres.
  6. Jeśli Użytkownik zrezygnuje z Subskrypcji przed końcem cyklu płatności (obowiązywania Umowy), jego odwołanie zostanie uwzględnione natychmiast i nie będzie pobierana opłata za kolejny okres rozliczeniowy.
  7. Jeżeli w opisie Subskrypcji Sprzedawca określił inny termin dostarczenia Subskrypcji, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Sprzedawcę w Serwisie (przedsprzedaż).

§5. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do skorzystania z Serwisu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Towary potrzebne są:
    • Dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia (np. Komputer, telefon);
    • Odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies oraz skryptów JavaScript, np. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
    • Aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail;
    • Oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF 
  2. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  3. Usługodawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu.
  4. Przed skorzystaniem z Serwisu Klient obowiązany jest sprawdzić, czy posiadane przez niego urządzenie spełnia wymogi techniczne określone w Regulaminie.

§6. ZAWIERANIE UMOWY I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

  1. Zawarcie Umowy za pośrednictwem Serwisu możliwe jest wyłącznie dla Konsumentów, do osobistego użytku, w celach niekomercyjnych. 
  2. Przedmiotem Umowy Najmu jest zobowiązanie Usługodawcy do udostępnienia Subskrypcji Klientowi za cenę wskazaną w Serwisie, płatną przez Klienta.
  3. Zestawy Zabawek i Pomocy Edukacyjnych są komponowane przez Usługodawcę, na podstawie informacji udzielonych przez Użytkownika za pomocą formularza zamówienia. 
  4. W przypadku auto odnowienia subskrypcji, Klient może przesłać drogą mailową informację o aktualnych potrzebach, zainteresowaniach lub umiejętnościach dziecka, na których rozwoju Klientowi zależy. Informacja taka powinna być wysłana na minimum 5 dni roboczych przed nowym cyklem Subskrypcji. Usługodawca dołoży wszelkich starań przy komponowaniu zestawu, by zgłoszone potrzeby zaadresować. 
  5. W przypadku Umowy Najmu, Klient nie ma możliwości samodzielnego wyboru Zabawek i Pomocy Edukacyjnych wchodzących w skład zestawu. Skład zestawu pozostaje niespodzianką a sumaryczna wartość rynkowa Zestawu jest uzależniona od wybranego pakietu.
  6. Klient może złożyć Zamówienie, a następnie zawrzeć Umowę Najmu za pośrednictwem usługi Konto wypełniając Formularz Zamówienia, w zakresie niezbędnym do finalizacji Zamówienia.
  7. Zamówienia w Serwisie można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem sytuacji, niezależnych od Sprzedawcy (siła wyższa) oraz przerw technicznych.
  8. W celu skutecznego złożenia Zamówienia konieczne jest aby Klient:
    • Dodał Subskrypcję do Koszyka w tym celu należy kliknąć przycisk „Subskrybuję”, co skutkuje przeniesieniem do formularza zamówienia;
    • Wypełnił formularza zamówienia o niezbędne dane;
    • Wybrał sposób płatności z dostępnych w Serwisie;
    • Wybrał sposób dostawy z dostępnych w Serwisie;
    • Zaakceptował postanowienia Regulaminu i Polityki Prywatności;
    • Wybrał przycisk „Zamawiam i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za zamówienie.
  9. Klient ma świadomość i rozumie, że dokonując kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę”, zawiera z Usługodawcą Umowę co wiąże się po stronie Klienta z obowiązkiem zapłaty. 
  10. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych:
    • imienia i nazwiska,
    • adresu (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj),
    • numeru telefonu,
    • adresu e-mail,
    • grupy wiekowej dziecka, dla którego nabywana jest subskrypcja,
    • miesiąca i roku urodzenia dziecka, dla którego nabywana jest subskrypcja.
  11. Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Najmu lub/i Sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
  12. Klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do zamówienia, np. dodatkowe informacje o preferencjach dziecka. 
  13. Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia w ramach Serwisu do chwili uaktywnienia przycisku „Zamawiam i płacę”.
  14. Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej 
  15. w Serwisie.
  16. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza złożenie Zamówienia przez Klienta. Potwierdzenie złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości email, zawierającej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, na adres e-mail podany przez Klienta. 
  17. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości email potwierdzającej wszystkie istotne elementy Umowy sprzedaży.
  18. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
    • nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
    • nieotrzymania wpłaty w terminie 48 godzin od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem).
  19. Kupujący może złożyć zamówienie jedynie jako zarejestrowany Użytkownik. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Serwisie. Kupujący może założyć konto na etapie składania zamówienia lub niezależnie od składania zamówienia.
  20. Płatność w formie Subskrypcji dokonywana jest przy pomocy Operatora Płatności.
  21. Przy Subskrypcji auto-odnawialnej, jeżeli Cena za Subskrypcje nie zostanie pobrana od Klienta w terminie 7 dni od zakończenia poprzedniej Subskrypcji, a Usługodawca wykona w tym czasie 5 prób nieudanych pobrania należności, Subskrypcja zostaje anulowana.
  22. Usługodawca może rozwiązać Umowę z Użytkownikiem z 14-dniowym okresem wypowiedzenia, który będzie skuteczny na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego. Wypowiedzenie zostanie przesłane na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas składania Zamówienia. Użytkownik może nadal korzystać z Usług Serwisu w trakcie okresu wypowiedzenia.

§7. CENY USŁUG I TOWARÓW 

  1. Ceny Towarów zamieszczone w Serwisie są w złotych polskich i są cenami brutto co oznaczam, że zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne w tym podatek od towarów i usług (VAT).
  2. Ceny Towarów podane w Serwisie nie zawierają kosztów dostawy Towarów i są każdorazowo podawane w Formularzu Zamówienia w trakcie składania Zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta Zamówienia i uwzględniane są w całkowitej wartości Zamówienia. 
  3. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Towaru oraz koszty dostawy. O łącznej kwocie Zamówienia uwzględniającej koszty dostawy, Klient informowany jest każdorazowo przed złożeniem Zamówienia i w mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia.
  4. Sprzedawca nie stosuje mechanizmów indywidualnego dostosowywania cen w Serwisie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  5. Sprzedawca udostępnia informacje o najniższej cenie danego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przez wprowadzeniem obniżki ceny.
  6. Jeżeli dany Towar jest oferowany do sprzedaży w Serwisie w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego Towaru, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki. 
  7. Sprzedawca nie korzysta z narzędzi zewnętrznych dostawców, aby zrealizować wymagania w zakresie cen, promocji i obniżek oraz ich prezentacji na stronie i podstronach Serwisu.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Subskrypcji, które będą obowiązywać od kolejnego okresu rozliczeniowego. Zmiana cen nie wpływa na zamówienia złożone przed datą jej wprowadzenia.
  9. W przypadku zmiany cen, Użytkownik zostanie powiadomiony z 30-dniowym wyprzedzeniem poprzez wiadomość e-mail na adres podany w panelu użytkownika. Jeśli Użytkownik nie akceptuje nowych cen, może anulować subskrypcję, a anulowanie wejdzie w życie z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego.
  10. Jeżeli Użytkownik nie anuluje subskrypcji przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, subskrypcja zostanie automatycznie odnowiona po nowej cenie. Użytkownik upoważnia Serwis do obciążenia karty płatniczej kwotą odpowiadającą kosztowi wybranego planu subskrypcji wraz z kosztami wysyłki.

§8. KARTY PODARUNKOWE

  1. Karta podarunkowa ToySurfing upoważnia do uzyskania rabatu na usługę lub produkt wskazany w treści karty podarunkowej.
  2. W celu uzyskania rabatu za pomocą karty podarunkowej, Użytkownik wprowadza kod rabatowy z karty podarunkowej, w polu Kod kuponu, na etapie płatnościRabat zostanie naliczony automatycznie po wprowadzeniu kodu rabatowego w trakcie procesu płatności. Każda karta podarunkowa posiada jednorazowy kod, który może być wykorzystany tylko jeden raz.
  3. Karta podarunkowa jest ważna przez 6 miesięcy od dnia jej zakupu. Po upływie tego terminu, nie można skorzystać z rabatu ani dokonać płatności przy użyciu karty podarunkowej, a niewykorzystane środki przepadają bez możliwości zwrotu.
  4. Karta podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne, zarówno w całości, jak i w części.
  5. Użytkownik ma prawo do zwrotu niewykorzystanej karty podarunkowej w ciągu 14 dni od daty zaksięgowania wpłaty na koncie ToySurfing. W tym celu Użytkownik powinien skontaktować się z Usługodawcą drogą mailową: hello@toysurfing.pl w tytule maila wpisując: zwrot karty podarunkowej. Środki zostaną zwrócone na konto, z którego pochodziła wpłata, w terminie 7 dni roboczych.

§9. FORMY PŁATNOŚCI ORAZ OPŁATY ZA DOSTAWĘ 

  1. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Serwisie w zakładce „Metody płatności” oraz każdorazowo na podstronie danego Towaru, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zawarcia Umowy. 
  2. Możliwe są następujące formy płatności za zamówione Towary:
    • Przelew tradycyjny na numer rachunku bankowego Sprzedawcy, na numer rachunku bankowego 66116022020000000626844365 w terminie do 2 dni od daty złożenia Zamówienia.
    • Przelewem elektronicznym – możliwy do zrealizowany za pośrednictwem systemu Operatora Płatności.
  3. Reklamacje – Klient może złożyć reklamację dotyczącą Płatności. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z zasadami Operatorów płatności.
  4. Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 
  5. W przypadku płatności elektronicznych Towar zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  6. Użytkownik odpowiada za aktualizację swoich danych płatniczych poprzez panel użytkownika.
  7. Koszty dostawy są przedstawiane Użytkownikowi przed dokonaniem płatności w procesie zamawiania subskrypcji.
  8. Serwis może zawiesić lub zakończyć subskrypcję Użytkownika w przypadku naruszenia Regulaminu, umowy lub przepisów prawa. Użytkownik nie otrzyma zwrotu za bieżący okres rozliczeniowy, a Serwis może zawiesić konto z uzasadnionych przyczyn, takich jak żądanie organów ścigania lub nieuczciwe korzystanie z konta.

§10. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Dostępne metody oraz koszty dostawy są wskazywane Klientowi w zakładce „Metody i koszty Dostawy” w Serwisie oraz każdorazowo w Koszyku, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zawarcia Umowy ze Sprzedawcą. 
  2. Dostawa dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Dostawa do Klienta jest odpłatna, chyba że Regulamin Promocji lub Umowa Sprzedaży lub Umowy Najmu stanowi inaczej. 
  4. Wysyłka Zamówienia nastąpi w terminie od 1 do 3 dni roboczych licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. 
  5. Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy, który jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy.
  6. W wyjątkowych przypadkach, takich jak okresy wzmożonego ruchu, przerwy urlopowe, nieprzewidziane okoliczności logistyczne lub inne niezależne od Serwisu, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Użytkownik zostanie poinformowany o wydłużeniu terminu realizacji przed upływem standardowego terminu, tj. 5 dni roboczych.
  7. Serwis zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówień w okresach przerw technicznych lub urlopowych, o czym Użytkownik zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem, za pośrednictwem Serwisu lub wiadomości e-mail.
  8. W przypadku wstrzymania realizacji zamówień, trwające Subskrypcje Użytkowników, których odnowienie przypada na okres przerwy w realizacji, zostaną automatycznie wydłużone o czas równy okresowi wstrzymania realizacji zamówień.
  9. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:
    • Paczkomaty;
    • Przesyłka kurierska.
  10. Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres wysyłki / adres Paczkomatu.
  11. Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Serwisie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu.  
  12. Użytkownik zobowiązany jest do odbioru Zestawu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych zgodnie z Zamówieniem.
  13. Nieodebranie przesyłki powoduje jej zwrot do Usługodawcy, i uznanie subskrypcji za zrealizowaną w danym okresie. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. W celu ponownego wysłania Zestawu, Klient musi skontaktować się z Usługodawcą mailowo: hello@toysurfing.pl oraz ponieść koszty dostawy w obie strony.
  14. W przypadku problemów z odbiorem przesyłki, Użytkownik powinien skontaktować się bezpośrednio z Dostawcą, celem umówienia dogodnego odbioru przesyłki.
  15. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy z dostawą wynikające z błędnego adresu podanego przez Użytkownika lub braku zgłoszenia zmiany adresu.
  16. Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki niezwłocznie po doręczeniu. Wszelkie uszkodzenia, należy zgłosić Dostawcy, a następnie Usługodawcy oraz udokumentować stan przesyłki w momencie doręczenia. 
  17. Akceptując Regulamin, Użytkownik akceptuje, że Zabawki i Pomoce Edukacyjne mogą nosić ślady wcześniejszego użytkowania. Ponadto, zdjęcia Zabawek i Pomocy Edukacyjnych zamieszczone na Stronie są wyłącznie poglądowe i mogą nie odzwierciedlać ich dokładnego stanu. 
  18. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby nie dopuszczać do obiegu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych, których istotne elementy zostały zagubione lub zniszczone i uniemożliwiają pełną oraz satysfakcjonującą zabawę.

§11. KORZYSTANIE Z ZESTAWU ZABAWEK I POMOCY EDUKACYJNYCH 

  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Zestawu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do przestrzegania oznaczeń bezpieczeństwa umieszczonych na Towarach, Opakowaniach i w załączonych Instrukcjach.
  2. Wszystkie Zabawki i Pomoce Edukacyjne są przed wysłaniem dokładnie czyszczone i dezynfekowane przez Toysurfing środkami i metodami przystosowanymi do materiału, z którego zostały wykonane.
  3. Użytkownik zobowiązuje się do nieużywania środków chemicznych opartych na bazie alkoholu, do czyszczenia Zabawek i Pomocy Edukacyjnych.
  4. W razie konieczności użytkownik użyje wilgotnej szmatki z delikatnym mydłem do usunięcia zabrudzeń z Zabawki lub Pomocy Edukacyjnej.
  5. Wszystkie Zabawki w Zestawie spełniają normy bezpieczeństwa określone przez Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2009 oraz Rozporządzenie Ministra Finansów i Rozwoju z 2016 r. Odpowiedzialność za spełnienie tych norm ponosi producent.
  6. Pomoc Edukacyjna w Zestawie nie jest zabawką w rozumieniu ww. Dyrektywy, więc może nie posiadać deklaracji zgodności ani znaku CE. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo podczas korzystania z niej ponosi dorosły nadzorujący.
  7. Użytkownik zobowiązuje się zapewnić nadzór osoby dorosłej podczas korzystania z Zabawek i Pomocy Edukacyjnych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas użytkowania produktów, które zawsze powinny być używane pod nadzorem.
  8. Użytkownik ma obowiązek regularnie sprawdzać stan techniczny wypożyczonych Zabawek i Pomocy Edukacyjnych, zwracając uwagę na potencjalne zagrożenia.
  9. W razie wykrycia nieprawidłowości, Użytkownik musi zabezpieczyć produkty przed dziećmi i natychmiast skontaktować się z Usługodawcą drogą mailową.

§12. ZWROT ZESTAWU ZABAWEK I POMOCY EDUKACYJNYCH

  1. Użytkownik zobowiązuje się spakować i zabezpieczyć Zestaw Zabawek i Pomocy Edukacyjnych w sposób zapewniający nie uszkodzenie jego elementów podczas transportu.
  2. Do każdego Zestawu dołączona jest Lista Zabawek i Pomocy Edukacyjnych, zawierająca liczbę elementów. Użytkownik zobowiązany jest spakować zwrot zgodnie z tą listą, która musi być odesłana wraz z Zestawem.
  3. Zestawu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, z wyjątkiem śladów wynikających z korzystania z nich w sposób zgodny z zastosowaniem (drobne rysy, odpryśnięcia farby, ślady odciśniętych palców). 
  4. Zwrot powinien zostać wysłany na adres Usługodawcy najpóźniej 3 dni przed końcem okresu rozliczeniowego, niezależnie od decyzji o kontynuacji lub anulowaniu subskrypcji.
  5. W przypadku gdy Klient kontynuuje Subskrypcję, a jej koszt został opłacony, otrzymanie informacji o nadaniu zwrotu jest wyzwalaczem do rozpoczęcia procesu nadania kolejnego Zestawu.
  6. Toysurfing przewiduje możliwość przedłużenia wypożyczenia tego samego Zestawu Zabawek na kolejny okres rozliczeniowy – w tym celu Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę o zamiarze pozostawienia zestawu, co najmniej 5 dni roboczych przed końcem okresu rozliczeniowego.
  7. Koszt zwrotu Zestawu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych jest opłacany przez Użytkownika, chyba że Umowa Najmu stanowi inaczej i został doliczony do kosztu Subskrypcji podczas składania zamówienia.
  8. W przypadku, gdy Zabawki lub Pomoce Edukacyjne użytkowane były w sposób rażąco odbiegający od ich zastosowania, Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Usługodawcę. Usługodawca każdorazowo indywidualnie przeanalizuje zaistniałą sytuację, oceni stopień zniszczenia i poinformuje Użytkownika o możliwych rozwiązaniach.
  9. W przypadku uszkodzenia ważnych elementów lub zdekompletowania Zabawki lub Pomocy Edukacyjnej, Użytkownik jest zobowiązany pokryć jej pełną wartość. Po opłaceniu wartości Towaru, Użytkownik ma prawo go zatrzymać lub, jeśli Towar został odesłany, odebrać go na swój koszt.
  10. Użytkownik nie może podejmować prób naprawy ani uzupełniania braków na własną rękę.
  11. Niepoinformowanie o uszkodzeniach może skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości poniesionej szkody.
  12. W przypadku zagubienia Zabawki lub Pomocy Edukacyjnej, Użytkownik zobowiązany jest poinformować o tym Usługodawcę oraz pokryć pełną wartość zagubionego Produktu.
  13. Użytkownik zostanie poinformowany o obciążeniu jego karty płatniczej za zagubione lub zniszczone produkty drogą mailową lub w panelu użytkownika.
  14. W przypadku braku środków na karcie płatniczej, Użytkownik ma 7 dni na dokonanie płatności po otrzymaniu wezwania. Niezapłacenie w terminie może spowodować skierowanie sprawy do sądu.
  15. Brak zwrotu Zestawu Zabawek i Pomocy Edukacyjnych Brak zwrotu Zestawu Zabawek w terminie określonym w Umowie Najmu, a bez uprzedniego poinformowania Usługodawcy, może skutkować naliczeniem subskrypcji za kolejny miesiąc oraz równowartości poniesionej szkody.

§13. WYKUP ZABAWKI LUB POMOCY EDUKACYJNEJ

  1. Usługodawca umożliwia Użytkownikowi wykupienie Zabawki lub Pomocy Edukacyjnej będącej częścią wynajmowanego Zestawu. Aby dokonać wykupu, Użytkownik powinien skontaktować się z Usługodawcą drogą mailową na adres: hello@toysurfing.pl.
  2. Cena wykupu zostanie ustalona przez Usługodawcę na podstawie wartości rynkowej Zabawki lub Pomocy Edukacyjnej i przekazana Użytkownikowi wraz z instrukcją dotyczącą wykupu.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykupu dowolnego elementu Zestawu.

§14. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z art. 27 Ustawy Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem §9 ust. 17 Regulaminu i bez ponoszenia kosztów. Wyjątek stanowią koszty określone poniżej.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia następnego od momentu objęcia przez Konsumenta w posiadanie Towaru bądź od momentu zawarcia umowy w przypadku innych Umów niż umowa sprzedaży Towarów.
  3. Aby skutecznie odstąpić od umowy, Konsument w tym celu zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład za pośrednictwem adresu e-mail bądź pocztą tradycyjną) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. Przykładowa treść oświadczenia – formularza (wzór) o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. 
  5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  6. Sprzedawca prześle Konsumentowi, niezwłocznie, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na podany przez niego adres e-mail.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Towar zostanie odesłany przed upływem 14- dniowego terminu na adres: Toysurfing, Natalia Nowak-Walicka, Przybyszewskiego 209b/46, 93-120 Łódź, telefon: 607 730 783
  8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni 
  9. od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Towaru, z zastrzeżeniem poniższych regulacji.
  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami po stronie Sprzedawcy.
  11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Konsument nie ponosi kosztu zwrotu, za wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki Towaru do Sprzedawcy (koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy). 
  13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  14. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  15. Zgodnie z art. 38 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    • o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
    • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
    • jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;
    • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    • o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;
    • o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta

§15. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy za niezgodność z Umową Sprzedaży Towarów oraz Treści Cyfrowych zakupionych przez Klienta i Klienta na Prawach Konsumenta (rękojmia). 
  2. Wszelkie reklamacje można przesyłać na adres e‑mail: hello@toysurfing.pl 
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że:
    • termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy;
    • Umowa dotyczy Towaru Outletowego, gdzie Kupujący wyraźnie wyraził zgodę na nabycie Towaru Outletowego.
  5. Zgodność Towarów z Umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  6. W razie odstąpienia od Umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację lub w ten sam sposób, w który skontaktował się z nim Klient albo inny, uzgodniony z Klientem sposób.
  8. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji i zgodnie z polityką prywatności.
  9. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, może także skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej rozpatrzenia.
  10. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne ponosi Sprzedawca, w szczególności koszty dostarczenia Towaru do Sprzedawcy, jak i ponownego odesłania go do Klienta przez Sprzedawcę.

§16. OPINIE PREZENTOWANE W SERWISIE

  1. Sprzedawca zapewnia, że publikowane przez niego opinię pochodzą wyłącznie od osób, które skorzystały z Usług.
  2. Sprzedawca zapewnia, że wszelkie opinie na temat Towarów i Usług zamieszczone na stronie Serwisu oraz w mediach społecznościowych Serwisu pochodzą jedynie od Klientów, którzy dokonali zakupu w Serwisie.
  3. Aby uzyskać opinie od Klientów, Sprzedawca każdorazowo zwraca się z prośbą o wystawienie opinii na temat Wypożyczalni lub / i zakupionej Usługi lub Produktu poprzez wysłanie zapytania do Klienta.
  4. Opinie prezentowane w Serwisie weryfikowane są przez Usługodawcę w ten sposób, że Sprzedawca kontaktuje się z autorami opinii, które są dla niego niezrozumiałe lub budzą wątpliwości i podejrzenia, iż nie pochodzą od jego klientów.
  5. Sprzedawca nie wykorzystuje opinii, które zostały kupione, sponsorowane lub uzyskane w drodze wymiany handlowej. Nie ma również prawa do publikowania lub zlecania publikacji fałszywych opinii lub rekomendacji, ani do zmieniania istniejących opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich produktów lub usług cyfrowych w Serwisie.
  6. Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
  7. Zakazane jest zamieszczanie opinii:
    • Bez uprzedniego skorzystania ze Serwisu;
    • Na temat Produktów lub Usług, z których Kupujący nie korzystał lub których nie nabył;
    • Wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • Naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
    • Przez opłaconych użytkowników, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia/obniżenia oceny Produktu.

§17. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest  Natalia Nowak-Walicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Toysurfing Natalia Nowak-Walicka, pod adresem Łódź, 93-120, Przybyszewskiego 209b/46, NIP: 5581728874 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zwana w Regulaminie również Sprzedawcą.
  2. Kontakt z Administratorem można używając poniższych danych: e-mail: hello@toysurfing.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Dane osobowe Klienta podawane przez Klienta będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą umową. 
  4. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
    • analizowanie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadnionego interesu Administratora);
    • spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
    • rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
    • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
    • kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi/reklamacją — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
    • tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
    • archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  5. Wykorzystanie cookies na stronie – na podstawie 6 ust. 1 lit. a RODO (Zgoda)
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
  7. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu. 
  8. Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład: Księgowość, serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace Serwisu itp.
  9. W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne), Google, Microsoft itp.  dane Klienta mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne) stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższa ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez:
    • współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
    • stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku Google),  
    • stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy, lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.
  10. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  11. Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  12. Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
  13. Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  14. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności – tutaj aktywny link do polityki prywatności.

§18. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
    • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem 
  3. rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem 
  4. wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
    • bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  5. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, znajdują się na stronie internetowej http://www.uokik.gov.ploraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  6. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  7. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.

§19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Wypożyczalnię i Serwis oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Serwisu.
  4. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Serwisu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
  6. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wykluczają podjęcia kroków prawnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w stosunku do osób naruszających warunki licencji oraz prawa autorskie.
  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Link do polityki prywatności: aktywny link do Polityki Prywatności

Link do niniejszego Regulaminu: aktywny link do Regulaminu

ZAŁĄCZNIK NR 1

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

(WZÓR)

Miejscowość_____________________, data_____________________

Imię i nazwisko konsumenta(ów):  _____________________

Adres zamieszkania: _____________________

Adres e-mail: _____________________

Nazwa i adres przedsiębiorcy

________________________

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość 

Informuję o moim odstąpieniu od Umowy w zakresie umowy zawartej w dniu _____________________ co do Usługi _____________________ (opcjonalnie podać jakiej Usługi/Towaru dotyczy odstąpienie od umowy )

Data i Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

____________________

ZAŁĄCZNIK NR 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(WZÓR)

Miejscowość_____________________, data_____________________

Imię i nazwisko konsumenta(ów):  _____________________

Adres zamieszkania: _____________________

Adres e-mail: _____________________

Nazwa i adres przedsiębiorcy

________________________

Informuję, że zakupiony przeze mnie w dniu ___________ Towar (podać jaki) jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na ___________ (proszę wpisać na czym polega). Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu ___________

W związku z tym żądam (wybierz żądanie bądź określ własne):

  • odstąpienia od umowy,
  • obniżenia ceny,
  • własne żądanie: jakie? ___________

Data i Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

____________________